Menin ja ostaa pläjäytin ystävältäni Mäkisen Hannalta mustan, komean, kookkaan ruunan Sepen, Sepon eli virallisesti GRIFSin. Olen tätä hevosen ostamista suunnitellut jo pitkään ja Hurskasta vuokratessani ajatus kypsyi siihen pisteeseen, että kun Hanna ehdotti minulle, että 'osta Sepe' vastaus oli muutamaan minuutin miettimisen jälkeen että, 'ostan kyllä!'

Sepen kanssa olemme vanhoja tuttuja ja olen aina ihaillut Sepeä 'salaa'. Sepessä on minulle hevosta koko Sepon loppuksi elämään. Seppo on erinomainen estehevonen (esteratsastus on sydäntäni lähellä vaikka olenkin toivottoman taitamaton, mutta rohkea ja yritteliäs) ja koulukentälläkin Sepe on Silvennoisen Hannan kanssa edistynyt loistavasti. Toivonkin, että Hanna S. ehtii jatkaa Sepen kanssa. Hanna s. on erittäin taitava ratsastaja. Olen maneesissa istunut ja ihaillut näiden kahden yhteistyötä!

Mikä tässä on tärkeää on se, että minä opin ja minulla on hevonen jossa on potentiaalia. Lisäksi hevonen on kaunis, persoonallinen ja haastava omalla tavallaan. Olen onnekas koska Sepe saa jäädä Mäkisen Hannan talliin ja saan tukea Sepen parhaiten tuntevalta ihmiseltä eli Hannalta itseltään.

Seppo tekee varmasti minun elämästäni entistä värikkäämpää ja minä teen parhaani, jotta Sepon elämä vähintäänkin säilyy yhtä antoisana kuin ennenkin.

Tässä Mäkisen Hannan sivuilta kuva Seposta ! On se niin komea!!!

Selässä Hanna S.